Event Manager (Główny Specjalista ds. Koordynacji Eventów)

OPIS STANOWISKA:

Event Manager w Centrum Doskonałości P4Health, finansowanym w ramach programu Horizon Europe Teaming for Excellence, będzie odpowiedzialny za planowanie, koordynację i realizację wydarzeń związanych z działalnością projektu – od konferencji i warsztatów naukowych, przez spotkania partnerskie, po wydarzenia popularyzujące naukę. Do kluczowych zadań na tym stanowisku należeć będzie m.in. przygotowanie i prowadzenie strategii eventowej, zarządzanie logistyką wydarzeń, współpraca z partnerami krajowymi i międzynarodowymi oraz dbanie o wysoką jakość i profesjonalny wizerunek Centrum. Osoba na tym stanowisku będzie współpracować z kierownictwem projektu, monitorować efektywność działań eventowych oraz raportować postępy zgodnie z wymaganiami Komisji Europejskiej.

OBOWIĄZKI:
  • Ścisła współpraca z Koordynatorem projektu przy planowaniu i realizacji strategii wydarzeń P4Health;
  • Organizacja i nadzorowanie konferencji, warsztatów, seminariów, spotkań networkingowych i wydarzeń popularyzujących naukę;
  • Opracowanie długoterminowego planu wydarzeń w ramach projektu, zgodnie z harmonogramem i wymaganiami KE;
  • Koordynacja logistyki wydarzeń (rezerwacje, obsługa techniczna, catering, transport, zakwaterowanie gości);
  • Utrzymywanie kontaktu z partnerami krajowymi i zagranicznymi w zakresie organizacji wydarzeń;
  • Monitorowanie jakości i efektów wydarzeń oraz przygotowywanie raportów projektowych;
  • Współpraca z Biurem Promocji przy promocji wydarzeń, tworzeniu materiałów informacyjnych i promocyjnych oraz w zakresie budowania atrakcyjnego wizerunku P4Health na arenie międzynarodowej.
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie, komunikacja, marketing, zarządzanie projektami lub pokrewne);
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w samodzielnej organizacji wydarzeń (mile widziane doświadczenie w środowisku międzynarodowym lub projektach naukowych/UE);
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2), umożliwiająca swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym;
  • Doświadczenie w planowaniu i realizacji wydarzeń o różnej skali – od kameralnych spotkań po międzynarodowe konferencje;
  • Umiejętność zarządzania budżetem i harmonogramem eventów;
  • Doświadczenie we współpracy z podwykonawcami i partnerami (logistyka, multimedia, catering, obsługa techniczna);
  • Mile widziane doświadczenie w pracy przy projektach finansowanych ze środków UE (szczególnie Horyzont 2020/Horyzont Europa);
  • Kreatywność, samodzielność, inicjatywa oraz zdolność do pracy zespołowej w środowisku projektowym.
[ninja_form id=17]

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds