Nauka dla Biznesu

Z wielką przyjemnością zapraszamy Państwa do aktywnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu szkoleniowo-matchmakingowym „Nauka dla Biznesu”, które odbędzie się 26 listopada 2024 roku (spotkania matchmakingowe na żywo i online). Udział w tym wydarzeniu jest bezpłatny.

Spotkanie stanowi doskonałą okazję do wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami świata nauki, biznesu oraz instytucjami otoczenia biznesu.

Celem przewodnim wydarzenia jest zaprezentowanie kompleksowych możliwości finansowania projektów wdrożeniowych oraz stworzenie platformy do nawiązywania wartościowych kontaktów naukowo-biznesowych. W ramach wydarzenia zapewnimy uczestnikom przestrzeń do nawiązania relacji z naukowcami, które mogą przyczynić się do rozwoju współpracy badawczo-rozwojowej. Przedstawimy szeroki wachlarz i możliwości finansowania projektów badawczo-rozwojowych, zarówno na szczeblu krajowym, jak i międzynarodowym, ze szczególnym uwzględnieniem takich programów jak Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) na lata 2021–2027, Horyzont Europa, oraz Bony na Innowacje.  

Udostępnimy Wam przestrzeń do kontaktu z przedstawicielami nauki i realizacji nowych projektów badawczych z partnerami naukowymi.

Agenda wydarzenia:

09:00 – 10:00 Rejestracja/Powitalna kawa
10:00 – 12:00 Prezentacje Organizatorów i Partnerów
12:00 – 15:00 Konsultacje indywidualne na stanowiskach informacyjnych
12:30 – 13:30 Networking lunch
12:00 – 15:00 Spotkania matchmakingowe umawiane poprzez platformę B2match
14:30 – 15:00 Zwiedzanie kampusu
15:00 Podsumowanie warsztatów

Pełna agenda
(127,03 KB , pdf)

Po zakończeniu wydarzenia stacjonarnego będzie istniała możliwość umawiania spotkań (na żywo i online).

Rejestracja na platformie B2match

Serdecznie zachęcamy do rejestrowania się na nadchodzące wydarzenie „Nauka dla Biznesu” za pośrednictwem platformy B2match. Rejestracja jest prostym procesem, który umożliwi Państwu pełne wykorzystanie możliwości oferowanych w trakcie wydarzenia. 

Instrukcje rejestracji i uzupełniania profilu: 

  1. Utworzenie profilu:

Po zarejestrowaniu się na platformie, prosimy o dokładne uzupełnienie formularza w systemie. Należy w szczególności podać: 

  1. dane firmy 
  2. dane osoby do kontaktu 
  3. opis działalności firmy 
  4. informacje dotyczące poszukiwanej lub oferowanej współpracy. 
  5. Język opisu:

Rekomendujemy uzupełnić opis zarówno w języku polskim, jak i angielskim, aby zwiększyć swoją widoczność oraz ułatwić zrozumienie podanych informacji wśród międzynarodowych uczestników. 

  1. Dodanie zdjęcia:

Rekomendujemy zamieszczenie swojego zdjęcia w indywidualnym panelu, gdyż ułatwi to nawiązanie kontaktów z innymi uczestnikami wydarzenia. Uczestnik, który zdecyduje się na dodanie swojego zdjęcia, zyskuje możliwość wyświetlania go podczas indywidualnego harmonogramu spotkań.

  1. Zarządzanie profilem:

Po utworzeniu profilu i aktywacji konta, można w każdej chwili logować się na platformie przy użyciu wskazanego adresu e-mail i hasła, aby wprowadzać zmiany w opisie, aktualizować dostępność firmy podczas sesji B2B oraz wprowadzać inne modyfikacje. 

  1. Przeglądanie listy uczestników:

Zachęcamy do regularnego przeglądania listy uczestników w zakładce „Participants”. To doskonała okazja, aby znaleźć interesujących partnerów do współpracy. 

  1. Wysyłanie zaproszeń na spotkania:

Jeśli zauważą Państwo interesującego uczestnika lub potencjalnego kontrahenta, można wysłać zaproszenie na spotkanie za pomocą przycisku „send invitation” w systemie. Druga strona otrzyma e-mail z informacją o zaproszeniu. W przypadku akceptacji zaproszenia, uczestnik zaproponuje dogodny termin spotkania zgodnie z agendą wydarzenia. Otrzymane zaproszenie można zaakceptować („accept”) lub odrzucić („decline”). 

Dofinansowano z przedsięwzięcia Ministra Edukacji i Nauki „Branżowe punkty kontaktowe dla programu ramowego w zakresie badań naukowych i innowacji Horyzont Europa”, na podstawie umowy nr MEiN/2022/BPK/4