Instrukcja składania reklamacji
- Zleceniodawca ma prawo złożyć reklamację w formie pisemnej do pracownika Działu Koordynacji Kontraktów i Usług B+R w ciągu 14 dni od daty otrzymania skanu Sprawozdania z badań. Pisemną reklamację należy przesłać na adres:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii,
ul. Stabłowicka 147,
54-066 Wrocław
2. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:
- datę sporządzenia reklamacji;
- nazwa organizacji oraz adres organizacji składającej reklamację;
- dane kontaktowe: adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko osoby składającej reklamację w imieniu ww. organizacji;
- numer Zlecenia usług laboratoryjnych lub numer Umowy oraz Numer Sprawozdania z badań;
- opis zastrzeżeń co do realizacji treści zawartej w Umowie lub prawidłowości otrzymanego wyniku badania;
- opis oczekiwań Zleceniodawcy względem Łukasiewicz – PORT;
- podpis osoby składającej reklamację.
3. Reklamacje rozpatrywane są w sposób rzetelny i bezstronny. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 3 tygodnie od daty wpłynięcia reklamacji, przy czym dniem wpłynięcia reklamacji jest dzień otrzymania pisma od Zleceniodawcy lub pierwszy dzień roboczy po dniu/dniach ustawowo wolnych od pracy lub pierwszy dzień roboczy po dniach wolnych od pracy ustalonych przez Instytut.