Instrukcja składania reklamacji

  1. Zleceniodawca ma prawo złożyć reklamację w formie pisemnej do pracownika Działu Koordynacji Kontraktów i Usług B+R w ciągu 14 dni od daty otrzymania skanu Sprawozdania z badań. Pisemną reklamację należy przesłać na adres:

    Sieć Badawcza Łukasiewicz – PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii,
    ul. Stabłowicka 147,
    54-066 Wrocław

    2. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

      • datę sporządzenia reklamacji;
      • nazwa organizacji oraz adres organizacji składającej reklamację;
      • dane kontaktowe: adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko osoby składającej reklamację w imieniu ww. organizacji;
      • numer Zlecenia usług laboratoryjnych lub numer Umowy oraz Numer Sprawozdania z badań;
      • opis zastrzeżeń co do realizacji treści zawartej w Umowie lub prawidłowości otrzymanego wyniku badania;
      • opis oczekiwań Zleceniodawcy względem Łukasiewicz ­– PORT;
      • podpis osoby składającej reklamację.

      3. Reklamacje rozpatrywane są w sposób rzetelny i bezstronny. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 3 tygodnie od daty wpłynięcia reklamacji, przy czym dniem wpłynięcia reklamacji jest dzień otrzymania pisma od Zleceniodawcy lub pierwszy dzień roboczy po dniu/dniach ustawowo wolnych od pracy lub pierwszy dzień roboczy po dniach wolnych od pracy ustalonych przez Instytut.